5/11/12

True love

Adoro a Zara. Profundamente. E quando vi estes sapatos pela primeira vez, foi tiro e queda. Sim, porque além de serem LINDOS de morrer, o preço também é de morrer. Por isso fiquei pelo babar incessante e por uns substitutos que não têm nada a ver da Primark... A minha sorte é que não chegaram aqui a ilha, senão era tortura completa. Assim só me vou lembrando deles de vez em quando, para não me esquecer do meu verdadeiro amor.
I love Zara. Deeply. So when I first put my eyes on these wheels, I was lost. Not only because they are drop dead gorgeous, but also drop dead expensive. So, I had to be satisfied with constant drooling and some Primark substitutes with some resemblances... Thank God they never got to the island, or it would have been complete torture. This way I only remember them once in a while, the necessary not to forget my true love.

No comments:

Post a Comment